დანართი 3
გაკვეთილზეჩართულობა
|
შეფასებისკრიტერიუმი
|
1-2 ქულა
|
მოსწავლეიშვიათადმონაწილეობსგაკვეთილისმსვ-ლელობაში,შესაძლოახელსაცკიუშლიდესგაკვე-თილისმსვლელობას,გამოხატავსგაკვეთილისპრო-ცესისმიმართინდიფერენტულ ან აგრესიულდამო-კიდებულებას.
|
3-4 ქულა
|
მოსწავლედამოუკიდებლად არერთვებაგაკვეთი-ლისმსავლელობაში, იშვიათადიჩენს ინიციატივას,მასწავლებლისდახმარებისგარეშემისიჩართულობახშირადარმჟღავნდება.
|
5-6 ქულა
|
მოსწავლედამოუკიდებლადერთვებაგაკვეთლისმსვლელობაში,ცდილობსიყოსაქტიური,მაგრამმისიაქტიურობაქმნისპრობლემებს.მაგ:ისზედმეტადბევრსლაპარაკობს,აწყვეტინებსმოსაუბრეებს.ხან-დახანცდილობსაქტიურობითდამალოსსაკუთარიმოუმზადებლობა,ზოგჯერარსცემსპატივსსხვისმუშაობას.
|
7-8 ქულა
|
მოსწავლეაქტიურადმონაწილეობსგაკვეთილისმსვლელობაშიდაუმეტესადამჟღავნებსწინასწარმომ-ზადებულობას.პატივსსცემსსხვებისაზრს,დამოუკი-დებლადერთვებადისკუსიებსადაჯგუფურმუშაობ-აში.თუმცავერამჟღავნებსმაქსიმალურჩართულობასპერიოდულიჩავარდნებისგამო.
|
9-10 ქულა
|
მოსწავლეყოველთვისმზადაამონაწილეობამიიღოსგაკვეთილისმსვლელობაში
,დამოუკიდებლადერთვებამუშაობაში, დისკუსიასათუპრობლემებისგადაჭრაში,ეხმარებადაპატივსსცემსსხვებს,კარგადაქვსგაცნობიერებულისაკუთარიროლიკლასისმიერრაიმესშესწავლისპროცესში.
|
გგგგგხმფგმგდგგგ
ბვ
გგგგ გგგგგ გგგ გგგგდნდგგგდგ
გგგფ
No comments:
Post a Comment