შეფასების რუბრიკა


დანართი 3
გაკვეთილზეჩართულობა


შეფასებისკრიტერიუმი
1-2 ქულა
მოსწავლეიშვიათადმონაწილეობსგაკვეთილისმსვ-ლელობაში,შესაძლოახელსაცკიუშლიდესგაკვე-თილისმსვლელობას,გამოხატავსგაკვეთილისპრო-ცესისმიმართინდიფერენტუ    აგრესიულდამო-კიდებულებას.
3-4  ქულა
მოსწავლედამოუკიდებლაარერთვებაგაკვეთი-ლისმსავლელობაში,  იშვიათადიჩენინიციატივას,მასწავლებლისდახმარებისგარეშემისიჩართულობახშირადარმჟღავნდება.
5-6   ქულა
მოსწავლედამოუკიდებლადერთვებაგაკვეთლისმსვლელობაში,ცდილობსიყოსაქტიური,მაგრამმისიაქტიურობაქმნისპრობლემებს.მაგ:ისზედმეტადბევრსლაპარაკობს,აწყვეტინებსმოსაუბრეებს.ხან-დახანცდილობსაქტიურობითდამალოსსაკუთარიმოუმზადებლობა,ზოგჯერარსცემსპატივსსხვისმუშაობას.
7-8  ქულა
მოსწავლეაქტიურადმონაწილეობსგაკვეთილისმსვლელობაშიდაუმეტესადამჟღავნებსწინასწარმომ-ზადებულობას.პატივსსცემსსხვებისაზრს,დამოუკი-დებლადერთვებადისკუსიებსადაჯგუფურმუშაობ-აში.თუმცავერამჟღავნებსმაქსიმალურჩართულობასპერიოდულიჩავარდნებისგამო.
9-10  ქულა
მოსწავლეყოველთვისმზადაამონაწილეობამიიღოსგაკვეთილისმსვლელობაში ,დამოუკიდებლადერთვებამუშაობაში, დისკუსიასათუპრობლემებისგადაჭრაში,ეხმარებადაპატივსსცემსსხვებს,კარგადაქვსგაცნობიერებულისაკუთარიროლიკლასისმიერრაიმესშესწავლისპროცესში.




















გგგგგხმფგმგდგგგ ბვ
გგგგ            გგგგგ გგგ           გგგგდნდგგგდგ




























გგგფ
                                    











No comments:

Post a Comment

საკლუბო მუშაობა ისტორიაში

ისტორიის კლუბი  სკოლაში ვაწარმოებ  ისტორიის საკლუბო მუშაობას          ისტორიის   კლუბის   სამუშაო გეგმა         1.       კლუბ...